Gyakran ismételt kérdések
Mit tudhatok a termék információkról?
A weboldalunkon megtalálható a kínált termékek fotója, és műszaki adatai, tulajdonságai, de kérjük, vegye figyelembe, hogy ezek a termékleírások, képek tájékoztató jellegűek. Pontos információval a termék gyártójának honlapja tud szolgálni, illetve amennyiben kérdése van, keresse üzletünket, vagy ügyfélszolgálatunkat, szakértő munkatársaink segítségére lesznek.
Adataimat hogyan módosíthatom?
Amennyiben a profil adataiban módosítani szeretne, ezt minden további nélkül megteheti a személyes adatok menüpont alatt. Amennyiben a rendelése adatait szeretné módosítani a kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat az alábbi elérhetőségeken:
06 77 / 787-215 (hétköznapokon: 9-16 óráig)
rendeles.electrics@gmail.com
Hogyan tudom lemondani a rendelést?
Amennyiben Ön rendelte a terméket, de időközben meggondolta magát és már nem tart igényt a termékre, akkor többféleképpen is eljárhat.
Ameddig nem készítjük össze a rendelést, addig a weboldalon a Saját fiókban a Rendeléseim menüpontban lemondhatja a rendelést (vagy akár telefonon, e-mailben is van erre lehetőség)
Ha már elindult a rendelése összeállítása, akkor e-mailben vagy telefonon tudja jelezni az elállási szándékodat az ügyfélszolgálat felé.
Amennyiben valamilyen oknál fogva nem tudjuk időben feldolgozni a kérést és a kiszállítás mégis elindult, javasoljuk, hogy utasítsa vissza a csomag átvételét.
Elérhetőségeink: 06 77 / 787-215 (hétköznap 9-16 óra között), rendeles.electrics@gmail.com
Milyen fizetési lehetőségek vannak?
Online rendelés házhozszállítással történő leadása esetén a futárnál utánvétes készpénzes vagy bankkártyás fizetésre van lehetőség, illetve banki előre utalásra.
Személyes átvétel esetén készpénzes vagy bankkártyás fizetésre van lehetőség.
Mikor kapom meg a megrendelt termékemet?
Utánvétes rendelés esetén a futárszolgálat a megrendeléstől számított 2-5 munkanapon belül szállítja ki megrendelését.
Banki előre utalás esetén a vételár bankszámlára történő beérkezését követő 2-5 munkanapon belül szállítja ki megrendelését.
Vannak azonban olyan időszakai az évnek, amikor a megnövekedett csomagszámok, a futárszolgálatok leterheltsége miatt a kiszállítás ideje ettől hosszabb lehet. Ezekre az időszakokra igyekszünk felhívni a figyelmet a weboldalon is.
Mivel vállalkozásunk nemcsak weboldalt üzemeltet, hanem boltot is fenntart, ezért a készletinformációk tájékoztató jellegűek. Előfordulhat, hogy a rendelés leadásakor a raktáron lévő terméket éppen megvásárolják az üzletben, így azt később tudjuk vagy nem tudjuk küldeni. Ebben az esetben munkatársaink haladéktalanul felveszik Önnel a kapcsolatot, és igyekeznek mindenki számára megfelelő megoldást keresni a helyzetre.